Գրականութան
դասի նմուշ օրինակ /7-րդ
դասարան/
Դասի թեման` Հովհ. Շիրազի
«Թագադրում» բանաստեղծությունը
Դասի նպատակը`
ա.բանավոր
խոսքի զարգացում, բառապաշարի հարստացում
բ.արտահայտիչ
ընթերցանություն
գ.բանաստեղծության
թեմայի և բովանդակության
ընկալում
դ.բանաստեղծության
պատկերային և լեզվաոճական
համակարգի
առանձնահատկությունների
բացահայտում և մեկնաբանում
Դասի ընթացքը`
Խթանման փուլում ուսուցիչը աշակերտներին
հանձնարարում է մտածել
և պատասխանել,
թե ինչ է իրենց
պատկերացմամբ երջանկությունը: Լսելով աշակերտների կարծիքները`
ուսուցիչը
առաջարկում է կարդալ
Հովհ. Շիրազի «Թագադրում» բանաստեղծությունը
և
իմանալ բանաստեղծի պատկերացումները երջանկության մասին:
Իմաստի ընկալման փուլ`
Ուսուցիչը ընթերցում է
բանաստեղծությունը, տալիս է անծանոթ
բառերի / ծիրանի,
հրովարտակ,
ցնծալ/ բացատրությունները, անդրադառնում է հետևյալ
հարցերին.
ա.Թեման - Բնություն, գարուն,
զարթոնք
բ.Գաղափարական բովանդակությունը - Մարդու և բնության
փոխադարձ կապը, հավերժի և
կատարյալի
մշտնջենական ձգտումը, մարդու երջանիկ
լինելու գաղտնիքը
գ.Կառուցվածքը`
-Տների բաժանված չէ, որովհետև
հույզը, զգացմունքը այնքան շատ են,
որ բանաստեղծը այն
ասես գրած լինի մեկ
շնչով, առանց դադարների. խոսքը
հորդում է գարնան
վարար գետի
նման:
-Հանգավորումը`
խաչաձև
-Պատկերավորման
միջոցները` բազմաշաղկապություն/ որ շաղկապով
սկսվող տողեր/,
անձնավորում
/ հոգիս արթնացավ, ինձ է
դուրս կանչում զեփյուռը, ձյունը
լալիս է դաշտերի
վրա
.../, մակդիր, փոխաբերություն, համեմատություն
Կշռադատման
փուլ`
Աշակերտներին հանձնարարվում է բանաստեղծությունը
վերածել արձակ շարադրանքի,
կազմել քառաբաժան` հետևյալ բաժանումներով. ի՞նչ
տեսա, ի՞նչ զգացի, ի՞նչ
հիշեցրեց, նոր
վերնագիր:
Տնային հանձնարարություն` Դասն արտահայտիչ ընթերցել,
կազմել հետևյալ բառերի
հոմանիշային
շարքերը` զեփյուռ, ջահել, կապույտ,
հավերժ, բեկվել, դուրս գրել
առանցքային
բառեր / օր` արև, գահ,
թագ, գարուն, երջանկություն / և
կազմել հնգյակ
Комментариев нет:
Отправить комментарий